Stanislav Jonák
Bachelor's thesis
Možnosti využití internetového marketingu
Possibilities of internet marketing using
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu možnosti využití internetového marketingu pro zlepšení hospodářských výsledků v elektronických obchodech. Autor srovnává určité teze přijímané renomovanými společnostmi, či odborníky a konkrétní realizované kampaně v e-shopu www.mp3centrum.cz. Vzniklé závěry buď s danými tezemi souhlasí, nebo je vyvracejí a tím autor demonstruje praktickou využitelnost jednotlivých marketingových …moreAbstract:
This thesis is analyzing the possibility of using internet marketing to improve the economic performance of online shopping. Author compares concrete thesis which are accepted by reputable companies and professionals and specific campaigns implemented in the e-shop www.mp3centrum.cz.The results of realized campaigns are either in accordance with theses or out of accrord. In this way author demonstrates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24070
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2011
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Prokop Toman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova