Natálie Ptáčníková

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickou stránkou reklamy v České republice. Cílem práce je zjistit obecný postoj veřejnosti k etice v reklamě a následně k vybraným kontroverzním reklamním sdělením, přičemž zvláštní pozornost je věnována propagaci alkoholických nápojů. Dílčím cílem práce je stanovení četnosti reklam zaměřených na alkoholické nápoje, které jsou v rozporu s Arbitrážní komisí Rady pro reklamu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the ethical aspect of advertising in the Czech Republic. The aim of this thesis is to find out the general attitude of public to ethics in advertising and further to selected controversial advertisements, with special attention being focused on the promotion of alcoholic beverages. A partial goal of the thesis is to determine the number of advertisements aimed at alcoholic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rptt0m rptt0m/2
24. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
25. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.