Bc. Hana VYMAZALOVÁ

Master's thesis

Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov

Marketing Communications of Cinemas Situated in Cities with Small and Medium Population- Metro 70th Cinema Prostejov
Anotácia:
Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? pojednává o současném stavu kina Metra 70 Prostějov a jeho budoucím vývoji. Autor se snaží zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70, zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků. Na základě analýzy se snažím navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit povědomí o kině a jeho návštěvnost …viac
Abstract:
The master's thesis considers current position and future development of Metro 70 cinema in Prostejov. The main aim is to determine the causes of decreasing cinema attendance and offer solutions. Especially, I focus on the state of cinema advertising and look for possible shortcomings. Then, based on thorough analysis, I propose a new advertising campaign and suggest additional activities which would …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 22905

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYMAZALOVÁ, Hana. Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe