Návrh a implementácia mobilnej aplikácie na podporu vzdelávacích návykov študentov s využitím gamifikácie – Bc. Monika Čanigová
Bc. Monika Čanigová
Diplomová práce
Návrh a implementácia mobilnej aplikácie na podporu vzdelávacích návykov študentov s využitím gamifikácie
Návrh a implementace mobilní aplikace pro podporu vzdělávacích návyků studentů s využitím gamifikace
Anotace:
Cílem této práce je tvorba mobilní aplikace, jejímž účelem je podpořit přístup studentů Mendelovy univerzity k procesu učení s využitím gamifikace a prostřednictvím herních prvků vyvolat behaviorální změny v kontextu motivace, angažovanosti a sounáležitosti. Tato práce se zabývá problematikou gamifikace ve vzdělávání a identifikuje prvky a aspekty, které mají rozhodující vliv na chování, přístup a …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a mobile application, the purpose of which is to support the approach of Mendel University students to the learning process using gamification and to induce behavioural changes in the context of motivation, engagement and sense of belonging through game elements. This thesis deals with the issue of gamification in education and identifies elements and aspects that …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je tvorba mobilnej aplikácie, ktorej účelom je podporiť prístup študentov Mendelovej univerzity k procesu učenia s využitím gamifikácie a prostredníctvom herných prvkov vyvolať behaviorálne zmeny v kontexte motivácie, angažovanosti a spolupatričnosti. Táto práca sa zaoberá problematikou gamifikácie vo vzdelávaní a identifikuje prvky a aspekty, ktoré majú rozhodujúci vplyv …víceKlíčová slova
Android gamifikace MVVM mobilní aplikace Kotlin Firebase Realtime databáze knihovna Room vzdělávací aplikace grafické uživatelské rozhraní
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČANIGOVÁ, Monika. \textit{Návrh a~implementácia mobilnej aplikácie na podporu vzdelávacích návykov študentov s~využitím gamifikácie}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rqaisl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika / Grafika a její aplikace
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Grafické uživatelské rozhraní pro OpenSim plug-in automatického generování svalových vláken
Tomáš KMENT -
Grafické uživatelské rozhraní pro systém správy verzí Git
Jaroslav VEČEŘA -
Grafické uživatelské rozhraní pro správu konfigurací systému Ansible
Václav Jochim -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký