Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru – Veronika Zedníková
Veronika Zedníková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Marketing research of customer satisfaction in sports centre
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum zákaznické spokojenosti ve vybraném sportovním centru. Cílem práce je pomocí kvalitativního výzkumu identifikovat a analyzovat faktory, které jsou klíčové pro zvyšování spokojenosti návštěvníků sportovního centra Kruháč Bořislavka. Teoretická část definuje pojmy související se sportovními službami, zákaznickou spokojeností, loajalitou a zkušeností. Kvalitativní …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on customer satisfaction research in a selected sports centre. The aim of the thesis is to use qualitative methods to identify and analyse the factors, which are crucial for the level of satisfaction of visitors of the sports centre Kruháč Bořislavka. The theoretical part defines concepts related to sports services, customer satisfaction, loyalty, and experience. Qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93616
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience
Andrea Brayerová