Le domaine de la mode du point de vue du marketing et linguistique – Bc. Eva PADEVĚTOVÁ
Bc. Eva PADEVĚTOVÁ
Diplomová práce
Le domaine de la mode du point de vue du marketing et linguistique
Fashion domain from the marketing and linguistic point of view
Abstract:
The thesis presents the basic marketing tools and technics used to while creating a marketing campaign based mainly on the customer relationship management. The thesis guides us while setting a marketing communication campaign up focused on choice of appropriate communication technics. The thesis is completed by a thematic dictionary of collocations taken from fashion, advert and marketing domain.Abstract:
Práce představuje základní marketingové nástroje a techniky využívané při sestavení marketingové strategie, jejímž základem je především řízení vztahu s klientem. Práce nás detailně provází realizací marketingové komunikační kampaně se zaměřením na výběr vhodných komunikačních suportů a technik. V neposlední řadě se práce zabývá rolí psychologie ve vztahu ke spotřebiteli. Práce je doplněna o tematický …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
157286
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Uvírová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PADEVĚTOVÁ, Eva. Le domaine de la mode du point de vue du marketing et linguistique. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Ho -
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu
Dana Zelenková
Název
Vložil
Vloženo
Práva