Gabriela Bučková

Diplomová práce

Analýza zákaznické spokojenosti v Galerii moderního umění Hradec Králové

Analysis of Customer Satisfaction in the Gallery of Modern Art in Hradec Králové
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost v Galerii moderního umění v Hradci Králové. Teoretická část nejprve stručně seznamuje s pojmy marketing a vnímaná hodnota, následně přechází k definici služeb, zákazníka a zákaznické spokojenosti. V praktické části je pozornost věnována představení Galerie moderního umění a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno. Šetření zkoumá …více
Abstract:
The master’s thesis focuses on customer satisfaction in the Gallery of Modern Art in Hradec Králové. The theoretical part first briefly introduces the concepts of marketing and perceived value, then moves on to the definition of services, customer and customer satisfaction. The practical part focuses on the introduction of Gallery of Modern Art and the evaluation of the questionnaire survey that was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Marie Vítová Dušková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93663