Bc. Jaroslav Starý
Master's thesis
Marketingová komunikace politické strany
Marketing Communication of a Political Party
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza politického marketingu. V teoretické části jsou popsány hlavní principy integrované marketingové komunikace, která je definována svými základními nástroji. Tyto nástroje jsou včetně jejich aplikace v práci podrobně popsány. Dalším bodem teoretické části je popis specifik politického marketingu, který je od toho klasického vymezen určitými zákonitostmi, jež jsou …moreAbstract:
The main topic of this thesis is analysis of political marketing. In theoretical part there are main principles of integrated marketing communication described. Marketing communication is defined by its basic instruments. These instruments are deeply described including their main applications. The next point of theoretical part shows political marketing aspects which differ from the classical one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jdf9g/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček