Marketingová komunikace politické strany – Bc. Jaroslav Starý
Bc. Jaroslav Starý
Master's thesis
Marketingová komunikace politické strany
Marketing Communication of a Political Party
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza politického marketingu. V teoretické části jsou popsány hlavní principy integrované marketingové komunikace, která je definována svými základními nástroji. Tyto nástroje jsou včetně jejich aplikace v práci podrobně popsány. Dalším bodem teoretické části je popis specifik politického marketingu, který je od toho klasického vymezen určitými zákonitostmi, jež jsou …viacAbstract:
The main topic of this thesis is analysis of political marketing. In theoretical part there are main principles of integrated marketing communication described. Marketing communication is defined by its basic instruments. These instruments are deeply described including their main applications. The next point of theoretical part shows political marketing aspects which differ from the classical one …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jdf9g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček