Mgr. Marek TOMŠŮ

Master's thesis

Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

Effects of marketing communications on acquiring clients in the time of global compatetittion of hypermarkets and shopping chains
Anotácia:
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru maloobchodu. Definuje maloobchodní mix, specifika a marketingové nástroje maloobchodu využité k oslovení cílových zákazníků. Sleduje faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu {--} firmy Marek Tomšů, Pálinka.cz. Monitoruje využití nástrojů …viac
Abstract:
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in a retail section. It defines a retail mix, its specifics, marketing tools in retail and their possible usage in addressing target customers. It monitors factors influencing purchase behavior of consumers. Practical part of the works analyses communication strategy of one particular com-pany {--} Marek Tomsu, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zverejniť od: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10637

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMŠŮ, Marek. Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications