Mobilní aplikace pro CRM-ERP systém OpenERP – Bc. Miroslav Sliacky
Bc. Miroslav Sliacky
Diplomová práce
Mobilní aplikace pro CRM-ERP systém OpenERP
Mobile Application for CRM-ERP System OpenERP
Abstract:
This thesis deals with the design and subsequent implementation of a mobile client for the open source CRM-ERP system OpenERP for the Android platform. The developed application provides users with mobile access to the system and its management of products, customers and their sales orders.Abstract:
Táto práca sa zaoberá návrhom a následnou implementáciou mobilného klienta pre open source CRM-ERP systém OpenERP na platforme Android. Vytvorená aplikácia poskytuje užívateľom OpenERP mobilný prístup k systému a správe produktov, zákazníkov a ich objednávok.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l7era/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: doc. RNDr. Vlastislav Dohnal, Ph.D.
- Oponent: RNDr. David Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane