Spokojenost zákazníků v dodavatelské síti pivovaru – Daniela Lemos
Daniela Lemos
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků v dodavatelské síti pivovaru
Customer Satisfaction in a Brewery Supply Chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením spokojenosti zákazníků s dodavatelskými službami a produkty společnosti Pivovary Staropramen s.r.o. a stanovením návrhů opatření na zvýšení této spokojenosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti managementu kvality a spokojenosti zákazníků, včetně postupu měření a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsán průzkum spokojenosti …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the evaluation of customer satisfaction with supplier’s services and products of Pivovary Staropramen s.r.o. and establishes proposals for measures to increase this satisfaction. The theoretical part explains the terminology of quality management and customer satisfaction including methods of measuring and evaluating customer satisfaction. The practical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Dagmar Zindulková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of financial performance of selected company and proposals for improvement
Adéla Špirková -
Evaluation of the Financial Situation of a Company and Proposals for Improvement
Juraj Straňanek -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka
Barbora Bízová