Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum – Bc. Lucie Drncová
Bc. Lucie Drncová
Bakalářská práce
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
The use of personality typology for market segmentation and marketing research
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tržní segmentaci, zdůrazňuje důležitost a využití typologie osobnosti v marketingovém výzkumu. Teoretická část popisuje nejčastěji používaná segmentační kritéria. Shrnuje některé typologie osobnosti významných psychologů, které jsou důležité pro pochopení spotřebního chování. Práce dále uvádí typologie životního stylu a jejich význam v utváření cílových skupin. V praktické …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on market segmentation, emphasizes the importance and use of personality typology in marketing research. The theoretical part describes the most commonly used segmentation criteria. Bachelor thesis describes some important personality typology of psychologists, which are important for understanding consumer behaviour. Thesis also states typology of lifestyle and their importance …víceKlíčová slova
Typologie osobnosti cílová skupina životní styl segmentace trhu segmentační kritéria spotřební chování spotřebitel zákazník psychologická segmentace metody výzkumu marketingový výzkum. Personality typology target group life style market segmentation segmentation criteria consumer behaviour consumer customer psychological segmentation research techniques marketing research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typy spotřebitelů. Psychologické přístupy k typologii.
Ivana Jonecová -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Veronika Sekyrová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá