Bc. Lukáš Loužecký, DiS.

Diplomová práce

Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu

The price policy of a chosen company on an ultimate market
Anotace:
Tato práce se zabývá cenovou politikou podniku, zaměřenou především na spotřební trh. Teoretická část je zaměřena na způsoby stanovení ceny, faktory které cenu ovlivňují, dále možné cenové strategie a v poslední části na spotřební trh, především z pohledu segmentace trhu. Aplikační část je zaměřena na zkoumání cenové politiky prodeje motocyklů Ducati, události které vedly k současnému postavení na …více
Abstract:
This thesis deals with the company's pricing policy, focused especially on the consumer market. The theoretical part focuses on methods of determining prices, factors that affect the price, as well as possible pricing strategies, and in the last part, on the consumer market, especially in terms of market segmentation. The application part is aimed at examining the pricing policy of selling the Ducati …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Dr. Stanislav Mareš, CSc.
  • Oponent: Ing. Václav Leinweber, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní