Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím – Marek Havlíček
Marek Havlíček
Bakalářská práce
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
Advertisement perception in relation to users preferences
Anotace:
Práce se zabývá vizuální pozorností skupinou kuřáků a skupiny nekuřáků, předmě-tem zkoumání bylo několik reklamních spotů zaměřených na tabákové výrobky. Cílem práce je nejen zjistit rozdíly ve vizuální pozornosti týkající se reklamy na tabákový vý-robek mezi kuřáky a nekuřáky, ale také zmapovat vizuální pozornost respondentů na základě jejich pohlaví a provést výzkum s pomocí dotazníku a eye-trackingového …víceAbstract:
The thesis deals with visual attention of group of smokers and non-smokers, several commercials focused on tobacco products were the subject of research. The thesis is not only to identify differences in visual attention to tobacco advertisement between smokers and non-smokers, but also to map the visual attention of respondents based on their gender and to conduct the research using a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Simona Bažantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Eye tracking v marketingu
Daniel Kučera -
Hodnocení rozdílnosti strategií čtení stimulů na základě analýzy eye-tracking dat
Veronika PAVELKOVÁ -
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Kateřina Molišová -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl