Marek Havlíček

Bakalářská práce

Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím

Advertisement perception in relation to users preferences
Anotace:
Práce se zabývá vizuální pozorností skupinou kuřáků a skupiny nekuřáků, předmě-tem zkoumání bylo několik reklamních spotů zaměřených na tabákové výrobky. Cílem práce je nejen zjistit rozdíly ve vizuální pozornosti týkající se reklamy na tabákový vý-robek mezi kuřáky a nekuřáky, ale také zmapovat vizuální pozornost respondentů na základě jejich pohlaví a provést výzkum s pomocí dotazníku a eye-trackingového …více
Abstract:
The thesis deals with visual attention of group of smokers and non-smokers, several commercials focused on tobacco products were the subject of research. The thesis is not only to identify differences in visual attention to tobacco advertisement between smokers and non-smokers, but also to map the visual attention of respondents based on their gender and to conduct the research using a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81406