Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka – Tereza Horáková
Tereza Horáková
Bachelor's thesis
Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka
Self-Regulated Vocabulary Learning in EFL Context
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of individual vocabulary learning strategies in connection with self-regulated learning. The theoretical part of the thesis describes the process of self-regulated learning as well as vocabulary learning strategies and their classification. It also includes a quick analysis of the mental development of university students. The practical part of the thesis …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategií učení slovíček ve vztahu k autoregulovanému učení. V teoretické části je popsán proces autoregulace učení a strategie učení se slovní zásoby, které jsou klasifikovány do skupin. Součástí je i krátká analýza mentálního vývoje vysokoškolských studentů. Z těchto poznatků těží dotazníkové šetření v praktické části, které zkoumá míru samostatnosti a strategie …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Peldová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Tereza. \textit{Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/rtxhj9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horáková, Tereza. Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / NJ-AJ
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights