Módní blog jako marketingový nástroj – Bc. Lucie Ehrenbergerová
Bc. Lucie Ehrenbergerová
Bachelor's thesis
Módní blog jako marketingový nástroj
Fashion Blog as a Marketing Tool
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je módní blog a způsob využití této platformy jako nástroje k marketingové komunikaci. Cílem je pomocí dotazníkového šetření analyzovat a popsat vliv módních blogů na českého spotřebitele a jeho nákupní rozhodování.Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is a fashion blog and the use of this platform as a tool for marketing communication. The aim is to analyze and describe the impact of fashion blogs on Czech consumer and his buying decision process.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z9jbf/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová