Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce – Tereza KULHAVÁ
Tereza KULHAVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce
Possibilities of increasing profits in the retail unit
Abstract:
Téma bakalářské práce je: Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce. Cílem této práce je posoudit finanční situaci daného podniku a na základě zjištěných dat navrhnout možná řešení pro zvýšení zisku. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definované na základě odborné literatury pojmy, které souvisejí s maloobchodním podnikáním. Praktická část bakalářské …moreAbstract:
The subject of Bachelor's thesis: Possibilities of increasing profits within the retail unit. The aim of this study is to assess the financial situation of the company and based on the data suggest possible solutions to increase profits. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part is defined by basis of specialized literary terms that relates to the retail business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULHAVÁ, Tereza. \textit{Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ru2o2q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KULHAVÁ, Tereza. Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková