Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce – Tereza KULHAVÁ
Tereza KULHAVÁ
Bakalářská práce
Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce
Possibilities of increasing profits in the retail unit
Anotace:
Téma bakalářské práce je: Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce. Cílem této práce je posoudit finanční situaci daného podniku a na základě zjištěných dat navrhnout možná řešení pro zvýšení zisku. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definované na základě odborné literatury pojmy, které souvisejí s maloobchodním podnikáním. Praktická část bakalářské …víceAbstract:
The subject of Bachelor's thesis: Possibilities of increasing profits within the retail unit. The aim of this study is to assess the financial situation of the company and based on the data suggest possible solutions to increase profits. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part is defined by basis of specialized literary terms that relates to the retail business …víceKlíčová slova
maloobchod náklady výnosy zisk marketingový mix komunikační mix podnikatel podnikání živnost
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULHAVÁ, Tereza. \textit{Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ru2o2q/.
Jak správně citovat práci
KULHAVÁ, Tereza. Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková