Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu – Jan Pulchart
Jan Pulchart
Diplomová práce
Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu
Optimization and monetization of the customer service process
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem zákaznického servisu ve středně velké společnosti AV Media. Práce mapuje stávající stav procesu zákaznického servisu, který zajišťuje funkčnost realizovaných dodávek na straně zákazníka. Pro modelování procesu je využita metodika MMABP. Následně, po zmapování stávajícího stavu procesu práce odhaluje neefektivní faktory, které je možné zlepšit. Společně s optimalizací …víceAbstract:
The master thesis deals with customer support process in a medium sized company AV Media. The thesis maps the current state of the customer support process, which provides the operational state of the realized projects on the customer side. MMABP methodology is used for the process modelling. After mapping the current state of the process, thesis reveals inefficient factors that can be improved. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Potančok
- Oponent: Václav Strnad
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Business analýza
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková