Jan Pulchart

Diplomová práce

Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu

Optimization and monetization of the customer service process
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem zákaznického servisu ve středně velké společnosti AV Media. Práce mapuje stávající stav procesu zákaznického servisu, který zajišťuje funkčnost realizovaných dodávek na straně zákazníka. Pro modelování procesu je využita metodika MMABP. Následně, po zmapování stávajícího stavu procesu práce odhaluje neefektivní faktory, které je možné zlepšit. Společně s optimalizací …více
Abstract:
The master thesis deals with customer support process in a medium sized company AV Media. The thesis maps the current state of the customer support process, which provides the operational state of the realized projects on the customer side. MMABP methodology is used for the process modelling. After mapping the current state of the process, thesis reveals inefficient factors that can be improved. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Martin Potančok
  • Oponent: Václav Strnad

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89337

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Business analýza