Martin Dvořák
Master's thesis
Vnímání retro značek u generace Z
Perception of retro brands in the Z generation
Anotácia:
Hlavním tématem práce je odhalit vnímání retro značek mladými lidmi, kterými jsou aktuálně zástupci generace Z. Práce formou hloubkových rozhovorů hledá odpovědi na otázky, proč jsou pro tuto generaci retro značky zajímavé, co je na nich přitahuje, jak a kdy je užívají, zda je vnímají jinak než generace před nimi a podobně. V teoretické části jsou sepsány dosavadní poznatky o značkách, o retro značkách …viacAbstract:
The main topic of this master thesis is to reveal the perception of retro brands by young people, who are currently representatives of the Z generation. To find out whether this generation perceives retro brands as interesting, or what attracts them about retro brands, how and when they use them, whether they perceive them differently than the generations before and others. This was achieved with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Daniela Kolouchová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Výzkum vnímání retro značek v současnosti
Hana VEBEROVÁ -
Působení retro marketingu na mladé spotřebitele
Alica Porubcová