Jana Ježíková

Bakalářská práce

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

Analysis of Services Provided at the Všemina Hotel
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí …více
Abstract:
The main aim of my bachelor´s thesis is to analyse the services offered by the Hotel Všemina. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical explanation of the concepts of marketing, services marketing, tourism marketing and hotel service marketing. The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part. The practical part deals with the hotel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ježíková, Jana. Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe