Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina – Jana Ježíková
Jana Ježíková
Bakalářská práce
Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina
Analysis of Services Provided at the Všemina Hotel
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí …víceAbstract:
The main aim of my bachelor´s thesis is to analyse the services offered by the Hotel Všemina. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical explanation of the concepts of marketing, services marketing, tourism marketing and hotel service marketing. The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part. The practical part deals with the hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ježíková, Jana. Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová