Značky kvality Klasa a BIO pohledem spotřebitelů v Ústeckém kraji – Bc. Kristýna Kučerová
Bc. Kristýna Kučerová
Master's thesis
Značky kvality Klasa a BIO pohledem spotřebitelů v Ústeckém kraji
Labels of quality Klasa and BIO in the Ústí Region by consumer's point of view
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v Ústeckém kraji s ohledem na značky kvality Klasa a BIO. Hlavním cílem je zhodnotit spotřebitelské chování ve vztahu k vybraným značkám kvality a takto označeným produktům a následné doporučení možných změn pro koordinátory těchto značek. V teoretické části jsou definovány pojmy, které souvisejí s tématem diplomové práce. Jedná se o témata …moreAbstract:
This thesis is dealing with a shopping behaviour of consumers in Ústí region concerning the brands of quality Klasa and BIO. The aim of the thesis is to analyse the behaviour of consumers in relation to the chosen brands of quality and their products and recommendation for possible changes for the co-ordinators of these brands. In its theoretic part there are the terms related to the topic of the dissertation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Kristýna. \textit{Značky kvality Klasa a BIO pohledem spotřebitelů v Ústeckém kraji}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rv0ugh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
Lenka Meluzínová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Darya Kniha -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Martin Šrámek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights