Značky kvality Klasa a BIO pohledem spotřebitelů v Ústeckém kraji – Bc. Kristýna Kučerová
Bc. Kristýna Kučerová
Diplomová práce
Značky kvality Klasa a BIO pohledem spotřebitelů v Ústeckém kraji
Labels of quality Klasa and BIO in the Ústí Region by consumer's point of view
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v Ústeckém kraji s ohledem na značky kvality Klasa a BIO. Hlavním cílem je zhodnotit spotřebitelské chování ve vztahu k vybraným značkám kvality a takto označeným produktům a následné doporučení možných změn pro koordinátory těchto značek. V teoretické části jsou definovány pojmy, které souvisejí s tématem diplomové práce. Jedná se o témata …víceAbstract:
This thesis is dealing with a shopping behaviour of consumers in Ústí region concerning the brands of quality Klasa and BIO. The aim of the thesis is to analyse the behaviour of consumers in relation to the chosen brands of quality and their products and recommendation for possible changes for the co-ordinators of these brands. In its theoretic part there are the terms related to the topic of the dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
Lenka Meluzínová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Darya Kniha -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Martin Šrámek
Název
Vložil
Vloženo
Práva