Valeriya Zhilnikova

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích u vybraného podniku

Social media marketing for a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu firmy Díky Cashback ve marketingovém odvětvi se soustředěním na komunikační strategie. Cílem práce je návrh, realizace a vyhodnocení efektivnosti marketingové komunikační strategie na sociální síti Instagram společnosti Díky Cashback pro rozšíření povědomí o společnosti a zvětšení počtu fanoušků podniku. V teoretické části jsou popsány social media marketing …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the company Díky Cashback in the marketing sector with a focus on communication strategy. The aim of the thesis is to create, implement and evaluate the effectiveness of the marketing communication strategy on the social network Instagram of Díky Cashback to expand the awareness of the company and increase the number of followers of the company on Instagram …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Michaela Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86837