Analýza marketingové komunikace značky Philips – Daniela Hanušová
Daniela Hanušová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace značky Philips
Analysis of marketing communication of Philips brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky Philips v České republice, přičemž hlavním cílem práce je zjistit její efektivitu. Na základě této analýzy jsou poté navržena doporučení pro její zkvalitnění. Součástí práce je představení značky Philips a její divize malých domácích spotřebičů. Dále se práce soustředí na analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které značka …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of the Philips brand in the Czech Republic with main focus on its effectiveness. The areas for improvement are identified and recommendations for the marketing communication are drawn on the basis of the analysis. The first part of the thesis introduces the Philips brand and its division of small home appliances. It is followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jana Rudolfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová