Daniela Hanušová

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace značky Philips

Analysis of marketing communication of Philips brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky Philips v České republice, přičemž hlavním cílem práce je zjistit její efektivitu. Na základě této analýzy jsou poté navržena doporučení pro její zkvalitnění. Součástí práce je představení značky Philips a její divize malých domácích spotřebičů. Dále se práce soustředí na analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které značka …více
Abstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of the Philips brand in the Czech Republic with main focus on its effectiveness. The areas for improvement are identified and recommendations for the marketing communication are drawn on the basis of the analysis. The first part of the thesis introduces the Philips brand and its division of small home appliances. It is followed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Jana Rudolfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80593