Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie – Tomáš Foltas, BA (Hons)
Tomáš Foltas, BA (Hons)
Master's thesis
Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
Identification of Target Groups for Company Communication and Design of Communication Strategy of the Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno.Abstract:
The thesis focuses on the identification of market segments of the Alveno attendance system. The thesis is divided into 3 main parts. The first part of the thesis deals with theory and defines the basics of market segmentation, marketing research and marketing communication. In the second part of the thesis, marketing research is conducted. The third part deals with setting up a communication strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTAS, Tomáš. \textit{Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rvv409/.
Jak správně citovat práci
Foltas, Tomáš. Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková