Rozálie Jurčová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové kampaně
Proposal of Marketing Campaign
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řešením krátkodobé kampaně, kdy nejdříve rozvádí proces, jakým se určí produkt dané společnosti. Kampaň je na tomto produktu poté postavena. Dále práce rozvádí jednotlivé kroky pro uskutečnění celé kampaně a popisuje koncept jako celek. V závěru se odkrývá celková kampaň, díky níž firma naplní cíl, jež si zvolila na začátku.Abstract:
The bachelor thesis deals with the solution of the short-term campaign, when it first describes the process of determining the product of the company. The campaign is then built on this product. Furthermore, the thesis explains the steps for the whole campaign and describes the concept as a whole. In the end, the overall campaign reveals that the company will fulfill the goal it chose at the beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Leopold Tanner, MSc MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová