Hana TEUFELOVÁ
Bakalářská práce
Marketing města Hlinsko v Čechách
Marketing of the town Hlinsko v Čechách
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení produktové politiky města Hlinsko v Čechách.V návaznosti na to, navržení určitých inovací produktů města a marketingových aktivit. V úvodní teoretické části se práce zabývá problematikou marketingu měst, obcí a regionů. Snaží se o vymezení pojmu marketing, především pojem městský marketing. Popisuje zde jednotlivé nástroje marketingového mixu, jako je produkt, cena, distribuce …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate the product policy of the town Hlinsko v Čechách. Following this is the design of certain products innovation and marketing activities. The introductory theoretical part of the thesis deals with the marketing of towns, municipalities and regions. It attempts to define the term marketing, especially the concept of urban marketing. It describes various tools of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TEUFELOVÁ, Hana. Marketing města Hlinsko v Čechách. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing města Třinec
Kawuloková Kawuloková -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Marketing obce Sviadnov
Vendula Nováková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová