Hana TEUFELOVÁ

Bakalářská práce

Marketing města Hlinsko v Čechách

Marketing of the town Hlinsko v Čechách
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení produktové politiky města Hlinsko v Čechách.V návaznosti na to, navržení určitých inovací produktů města a marketingových aktivit. V úvodní teoretické části se práce zabývá problematikou marketingu měst, obcí a regionů. Snaží se o vymezení pojmu marketing, především pojem městský marketing. Popisuje zde jednotlivé nástroje marketingového mixu, jako je produkt, cena, distribuce …více
Abstract:
The aim of this work is to evaluate the product policy of the town Hlinsko v Čechách. Following this is the design of certain products innovation and marketing activities. The introductory theoretical part of the thesis deals with the marketing of towns, municipalities and regions. It attempts to define the term marketing, especially the concept of urban marketing. It describes various tools of marketing …více
 

Klíčová slova

marketing marketing města
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TEUFELOVÁ, Hana. Marketing města Hlinsko v Čechách. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj