Edukace žáků s mentálním postižením v prostředí klubu pro žáky se sociálním a zdravotním znevýhodněním – Bc. Lenka Šádková
Bc. Lenka Šádková
Diplomová práce
Edukace žáků s mentálním postižením v prostředí klubu pro žáky se sociálním a zdravotním znevýhodněním
Education of pupils with mental disability in environment of club for Pupils with Social and Health Disability
Anotace:
V teoretické části diplomové práce jsou základní pojmy vztahující se k problematice edukace žáků s mentálním postižením. Je zde uvedena definice mentální retardace, popsána její etiologie, provedena klasifikace a přiblížena psychologická charakteristika osob s mentálním postižením. Dále jsou popsány možnosti institucionálního zajištění péče o tyto osoby v resortech Ministerstva školství, mládeže a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Neubauerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁDKOVÁ, Lenka. \textit{Edukace žáků s mentálním postižením v prostředí klubu pro žáky se sociálním a zdravotním znevýhodněním}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rwnbs3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Výměna informací mezi pracovníky sociální služby a zákonnými zástupci uživatelů z pohledu pracovníků služby denních stacionářů pro lidi s mentálním postižením
Jana Větříšková -
Dopady pandemie COVID-19 na kvalitu života osob s mentálním znevýhodněním na příkladu pobytové sociální služby chráněné bydlení
Kateřina Brožová -
Východiska procesu a příprava klientů na přechod z pobytové služby do služby s nižší mírou podpory
Gabriela Šumšalová -
Proces individuálního plánování sociální služby u klienta s mentálním postižením v chráněném bydlení
Zuzana HAVLÍČKOVÁ -
Výměna informací mezi pracovníky sociální služby a zákonnými zástupci uživatelů z pohledu zákonných zástupců uživatelů služby denních stacionářů pro lidi s mentálním postižením
Jana VĚTŘÍŠKOVÁ -
Sociální služby sociální rehabilitace a chráněné bydlení pro osoby s mentálním postižením - případová studie
Barbora Dufková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková
Název
Vložil
Vloženo
Práva