Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV – Bc. Monika PLESKOTOVÁ
Bc. Monika PLESKOTOVÁ
Master's thesis
Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV
Evaluation of selected aspects of Czech-American TV communication strategy
Abstract:
Tématem předložené diplomové práce je hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie v neziskové organizaci. Hlavním cílem této práce je návrh konkrétních změn v komunikační kampani organizace. Teoretická a praktická část se navzájem prolínají, tím dochází k lepšímu pochopení problematiky. První část práce obsahuje vytváření strategie positioningu značky prostřednictvím bodů shody, bodů odlišnosti …moreAbstract:
The topic of this presented diploma thesis is the evaluation of selected aspects in the communication strategy of non-profit institution. The main objective of this work is proposing specific changes in communication's campaign of organisation. Theoretical and practical parts are intermingled with each other so there is a better understanding of the issue. The first part of thesis contains creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLESKOTOVÁ, Monika. Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová