Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky – Bc. Rostislav Maršálek
Bc. Rostislav Maršálek
Bakalářská práce
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Elementary schools for pupils with special educational needs, with a focus on students from disadvantaged backgrounds and Roma pupils
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretické a legislativní definice a normy jednotlivých znevýhodnění a postižení jsou poté dány do souvislostí s praxí na konkrétní základní škole, kterou navštěvuje velké procento žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí a romských žáků. Proto se práce zaměřuje především na tento druh znevýhodnění.Abstract:
The Bachelor thesis is focused on children (pupils) with special educational needs. Theoretical and law definition and norms of individual disadvantages and disabilities are then compared with practice in concrete secondary school, which has a high percentage of pupils from socially disadvantaged surrounding and Roma pupils. From this point of view is this thesis focused on this particular kind of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l3jcg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Děcký
- Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARŠÁLEK, Rostislav. \textit{Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rx5sjg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
THE INFLUENCE OF PROJECT PARALYMPIC SCHOOL DAY TOWARDS INTEGRATION OF CHILDREN WITH DISABILITIES IN PHYSICAL EDUCATION IN THE CZECH REPUBLIC AND THE AUSTRALIA
Tereza KLIMEŠOVÁ -
Problematika rizikového chování u osob se zdravotním postižením z pohledu školního metodika prevence
Dana Dlouhá -
Praktická činnost žáků se zdravotním tělesným postižením na SŠ
Alfred Veik -
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Rozdíly v inkluzi žáků se zdravotním postižením mezi základními školami na vesnicích a ve městech v okresu Blansko
Lenka Vágnerová -
Vliv hiporehabilitace na celkový rozvoj žáků se zdravotním postižením
Monika Šindelářová -
Podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením na základních školách
Jarmila Červená