Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii – Ing. Jitka Brancuzská
Ing. Jitka Brancuzská
Bachelor's thesis
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Differences in the Shopping Behavior of French and Spanish Consumers in the Segment of Women’s Underwear, and their Application for Marketing Strategie
Abstract:
Práce přibližuje podstatu rozhodování a nákupního chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla při zohlednění rozdílných kulturních, společenských, osobních a psychologických faktorů a popisuje marketingovou strategii dvou nadnárodních společností provozujících prodejny s dámským spodním prádlem - společnosti ETAM S.A. ve Francii a společnosti Cortefiel Group …moreAbstract:
The paper explores the decision-making processes and shopping habits of French and Spanish consumers in the women’s underwear segment, with a view towards different cultural, social, personal, and psychological factors. It also describes the marketing strategies of two transnational companies that operate women’s underwear retail outlets – ETAM S.A. in France and Cortefiel Group in Spain – in relation …moreKeywords
Afektované odkazování aspirační skupiny hodnoty integrovaná marketingová komunikace kognitivní mapy kultura kulturní faktory marketingová strategie metoda evokované sady model mnoha atributů nákupní chování osobní faktory postoje psychologické faktory referenční skupiny rodina rozhodovací proces spotřebitele společenská třída společenské faktory spotřební trh subkultura.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hr9cs/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRANCUZSKÁ, Jitka. \textit{Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/rxrajp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček