Ing. Eva Nohejlová
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně“ je naplánování komunikační kampaně pro vyškovskou pobočku jihomoravské sítě očních optik EYES OPTIK. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice marketingové komunikace a využití modelů, se kterými se lze v marketingové komunikaci setkat. Z modelů pro plánování komunikačních kampaní je následně …víceAbstract:
The goal of the submitted master thesis “Development of communication campaign” is planning a communication campaign for the South-Moravian chain of eyes optician’s called EYES OPTIK, especially for their branch in Vyškov. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is dedicated to issues of the marketing communication and models that we can meet in the …víceKlíčová slova
integrovaná marketingová komunikace komunikační kampaň komunikační mix modely komunikačního procesu oční optika plánování komunikační kampaně SOSTAC® integrated marketing communication communication campaign communication mix communication process models eyes optician’s planning of communication campaign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xp89h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček