Význam značky pro prodej potravin vybrané skupině spotřebitelů – Dominik Pech
Dominik Pech
Bakalářská práce
Význam značky pro prodej potravin vybrané skupině spotřebitelů
The Importance of Brands for the Sale of Food Selected group of Consumers
Anotace:
Práce zkoumá význam značky při prodeji potravin spotřebitelům do 25 let v kategorii zdravé výživy - cereálií. Kompilát teoretických znalostí utváří přehled prvků marketingové mixu, definuje metody budování silné značky a charakterizuje skupinu spotřebitelů generace Y. Vlastní práce popisuje produktové portfolio a marketingové aktivity 3 nejvýznamnější českých značek cereálií. Význam značky a faktory …víceAbstract:
This thesis is devoted to the importance of the brand in the sales of foods to consumers within the age of 25 years, especially in the category of healthy food - cereals. In the first part, theoretical knowledge describes the marketing mix and methods of building a strong brand. Contemporary young generation has different shopping manners, the short sociology part helps to understand the main causes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Personální marketingový mix
Karolína Lippertová -
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Hana Jančiová -
Marketingový mix vybrané výrobní firmy
Veronika Fojtíková -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová
Název
Vložil
Vloženo
Práva