Informační systémy pro podporu řízení podniků – Valeriia Likhandritova
Valeriia Likhandritova
Bakalářská práce
Informační systémy pro podporu řízení podniků
Information systems for business management
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou informačních systémů pro podporu řízení podniků. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti informačních technologií. Dále jsou charakterizovány informační systémy podle úrovní řízení podniků. Vlastní práce je zaměřena na výběr CRM systému na základě stanovených kritérií. Výzkumná strategie zahrnuje kvalitativní a kvantitativní přístup …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of information systems for business management. The theoretical part of the thesis defines basic concepts in the field of information technology. Information systems according to the level of enterprise management are also characterized. The practical part focuses on selecting the CRM system based on specified criteria. The research strategy includes a qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tyrychtr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva