Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava – Mgr. Jan POSPÍŠIL
Mgr. Jan POSPÍŠIL
Bakalářská práce
Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava
Analysis of Marketing Communication in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s. r. o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke …víceAbstract:
This bachelor´s final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Jan. Analýza MK ve firmě Modeta Style, s. r. o., Jihlava. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
Jan DUDA -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Význam Hannah Arendtové a její koncepce propagandy a komunikace v totalitárních režimech
Jana Žáková -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová