Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky – Tatiana Poláková
Tatiana Poláková
Master's thesis
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
The Analysis of Purchasing Decision Making Process on the Decorative Cosmetic Market
Abstract:
Dekoratívna kozmetika je každodennou súčasťou a nutnosťou v živote žien. Každým rokom na trhu pribúdajú nové značky a varianty produktov dekoratívnej kozmetiky. Diplomová práca sa zoberá analýzou nákupného rozhodovacieho procesu žien v Slovenskej republike. V prvej časti je charakterizované prostredie na trhu dekoratívnej kozmetiky. Presnejšie táto charakteristika obsahuje opis produktov kozmetického …moreAbstract:
Decorative cosmetics is a daily part and a necessity in the life of women. New brands and variants of decorative cosmetics products are appearing on the market every year. This thesis deals with the analysis of the purchasing decision-making process of women in the Slovak Republic. The first part focuses on the environment of the decorative cosmetics market. More specifically, this characteristic includes …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/141985
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: Jana Hodulová
- Reader: Martina Příhodová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁKOVÁ, Tatiana. \textit{Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ryjiw3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vnímanie zelenej dekoratívnej kozmetiky vybranou cieľovou skupinou
Andrea Babicová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek