Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Tereza Míková
Bc. Tereza Míková
Master's thesis
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá situační analýzou největší finanční instituce na českém bankovním trhu a tou je Česká spořitelna, a. s. V současné době panuje na českém bankovním trhu poměrně vysoká konkurence. Nové bankovní instituce vstupují na bankovní trh a snaží se získat klienty stávajících bank. Vyhotovením situační analýzy České spořitelny, a. s., za pomoci aplikace analýz marketingového prostředí …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the situation analyzes of the biggest financial institution on the Czech banking market – Česká spořitelna, a. s.Currently there is relatively high competition on the Czech banking market. New banking institutions enter to the banking market and seek to attract clients from existing banks. By preparing a situation analysis of Česká spořitelna, a. s., using the application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jbqww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Slaďování pracovního a osobního života ve vybrané bankovní organizaci
Aneta Matyášková -
Firma v konkurenčním prostředí
Anna Smejkalová -
Firma v konkurenčním prostředí
Aneta Vlachová -
Firma v konkurenčním prostředí
Nataliia Hnypiuk -
Analýza vybrané firmy MSP v konkurenčním prostředí
Jan Císař -
Analýza vybrané firmy v konkurenčním prostředí v ČR
Jakub Dyršmíd -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Postavení telefonního bankovnictví v konkurenčním prostředí českého trhu
David Hoferica