Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Tereza Míková
Bc. Tereza Míková
Master's thesis
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá situační analýzou největší finanční instituce na českém bankovním trhu a tou je Česká spořitelna, a. s. V současné době panuje na českém bankovním trhu poměrně vysoká konkurence. Nové bankovní instituce vstupují na bankovní trh a snaží se získat klienty stávajících bank. Vyhotovením situační analýzy České spořitelny, a. s., za pomoci aplikace analýz marketingového prostředí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the situation analyzes of the biggest financial institution on the Czech banking market – Česká spořitelna, a. s.Currently there is relatively high competition on the Czech banking market. New banking institutions enter to the banking market and seek to attract clients from existing banks. By preparing a situation analysis of Česká spořitelna, a. s., using the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jbqww/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÍKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová situační analýza podniku s~využitím analýz marketingových prostředí}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rz0m4a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Slaďování pracovního a osobního života ve vybrané bankovní organizaci
Aneta Matyášková -
Firma v konkurenčním prostředí
Anna Smejkalová -
Firma v konkurenčním prostředí
Aneta Vlachová -
Firma v konkurenčním prostředí
Nataliia Hnypiuk -
Analýza vybrané firmy MSP v konkurenčním prostředí
Jan Císař -
Analýza vybrané firmy v konkurenčním prostředí v ČR
Jakub Dyršmíd -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Postavení telefonního bankovnictví v konkurenčním prostředí českého trhu
David Hoferica