Jana MĚRTLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace softwarové firmy
-
Marketing Communication of a Software Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace softwarové firmy agentes IT. Jelikož vybraná společnost využívá především online komunikaci, byla ji věnovaná větší pozornost. Hlavním cílem bylo zhodnotit webové stránky firmy a sociální sítě Facebook a Instagram, které společnost využívá, a následně vytvořit opatření pro zlepšení online komunikace. V první …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and evaluate the current condition of marketing communication of a software company agentes IT. Since the chosen company uses mainly online communication, a closer attention was given to it. The main goal was to evaluate the website of the company and also its profiles on social networks Facebook and Instagram, then create a measures to improve the online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚRTLOVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace softwarové firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rz5iv7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MĚRTLOVÁ, Jana. Marketingová komunikace softwarové firmy. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses rz5iv7 rz5iv7/2
15/4/2019