Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation – Agáta Kneslíková
Agáta Kneslíková
Bachelor's thesis
Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation
Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá způsoby, jakými mohou být písně využívány pro výuku anglické výslovnosti. Cílem této práce je navrhnout sadu aktivit, které mohou pomoci ke zlepšení anglické výslovnosti s využitím písní. Bakalářská práce sestává ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na oblasti anglické výslovnosti, které jsou problematické pro české studenty anglického jazyka …moreAbstract:
This bachelor’s thesis examines the ways songs can be used as a tool for teaching pronunciation. The aim is to design a set of activities which can help improve English pronunciation with the utilisation of songs. The thesis consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part focuses on the areas of pronunciation that are problematic for Czech learners of the English language. Moreover …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wxwrc/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA