Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation – Agáta Kneslíková
Agáta Kneslíková
Bakalářská práce
Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation
Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá způsoby, jakými mohou být písně využívány pro výuku anglické výslovnosti. Cílem této práce je navrhnout sadu aktivit, které mohou pomoci ke zlepšení anglické výslovnosti s využitím písní. Bakalářská práce sestává ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na oblasti anglické výslovnosti, které jsou problematické pro české studenty anglického jazyka …víceAbstract:
This bachelor’s thesis examines the ways songs can be used as a tool for teaching pronunciation. The aim is to design a set of activities which can help improve English pronunciation with the utilisation of songs. The thesis consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part focuses on the areas of pronunciation that are problematic for Czech learners of the English language. Moreover …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wxwrc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA