Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku – Bc. Veronika Mojžíšová
Bc. Veronika Mojžíšová
Master's thesis
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku
The Development of Fine Motor Skills and Graphomotorics in Preschool Children with Autism Spectrum Disorder
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku. Teoretická část vymezuje pojem poruchy autistického spektra. Věnuje se motorickému vývoji v předškolním věku. Charakterizuje pojmy jemná motorika a grafomotorika. V závěru teoretické části je charakterizován vývoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS. Cílem výzkumné části práce je …moreAbstract:
The main topic of the thesis is the development of fine motor skills and graphomotorics in preschool children with autism spectrum disorder (ASD). There is defined the term of autism spectrum disorders in the theoretical part. It contains the describtion of motor skills in preschool children and of the development of motor skills and graphomotorics. The aim of the thesis is to identify options of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k4zdp/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková