Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku – Bc. Veronika Mojžíšová
Bc. Veronika Mojžíšová
Diplomová práce
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku
The Development of Fine Motor Skills and Graphomotorics in Preschool Children with Autism Spectrum Disorder
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku. Teoretická část vymezuje pojem poruchy autistického spektra. Věnuje se motorickému vývoji v předškolním věku. Charakterizuje pojmy jemná motorika a grafomotorika. V závěru teoretické části je charakterizován vývoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS. Cílem výzkumné části práce je …víceAbstract:
The main topic of the thesis is the development of fine motor skills and graphomotorics in preschool children with autism spectrum disorder (ASD). There is defined the term of autism spectrum disorders in the theoretical part. It contains the describtion of motor skills in preschool children and of the development of motor skills and graphomotorics. The aim of the thesis is to identify options of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k4zdp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková