Marketingový komunikační mix vybraného produktu – Bc. Linda Krejčová
Bc. Linda Krejčová
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Marketing Communication Mix of the Selected Product
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh - projekt marketingového komunikačního mixu vybraného produktu, v tomto případě mléka Fairlife společnosti Coca Cola Česká republika, s.r.o. Práce vychází z obecného konceptu marketingového komunikačního mixu jako projektového základu, v jehož osnově předkládáme vlastní projektové řešení, které se opírá o vybrané analytiky (SWOT), zadané cílové skupiny produktu …moreAbstract:
The subject of this thesis is a proposal – project of the marketing communication mix the selected product, in this case milk Fairlife distributed by Coca Cola Czech Republic, Ltd. The thesis is based on the general concept of the marketing communication mix as the project base, in whose chart we present our project solutions. It is based on the selected analysts (SWOT), the target groups and about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aoe6p/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková