Marketingový komunikační mix vybraného produktu – Bc. Linda Krejčová
Bc. Linda Krejčová
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Marketing Communication Mix of the Selected Product
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh - projekt marketingového komunikačního mixu vybraného produktu, v tomto případě mléka Fairlife společnosti Coca Cola Česká republika, s.r.o. Práce vychází z obecného konceptu marketingového komunikačního mixu jako projektového základu, v jehož osnově předkládáme vlastní projektové řešení, které se opírá o vybrané analytiky (SWOT), zadané cílové skupiny produktu …víceAbstract:
The subject of this thesis is a proposal – project of the marketing communication mix the selected product, in this case milk Fairlife distributed by Coca Cola Czech Republic, Ltd. The thesis is based on the general concept of the marketing communication mix as the project base, in whose chart we present our project solutions. It is based on the selected analysts (SWOT), the target groups and about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aoe6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková