Oldřiška Schwubová

Bachelor's thesis

Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele

Marketing on social networks and its effect on users
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a jeho vlivem na uživatele. Cílem této bakalářské práce je představit, co je to marketing na sociálních sítích a analyzovat a zhodnotit vliv marketingu na sociálních sítích na uživatele. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán online marketing a jeho nástroje, vybrané sociální sítě, marketing na sociálních sítích a marketing …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing and its effect on users. The aim of this Bachelor thesis is to present what marketing is on social networks and to analyse and evaluate the effect of marketing on social networks on users. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical section describes online marketing and its tools, selected social networks, social media marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2023
  • Supervisor: Vilém Sklenák
  • Reader: Stanislav Vojíř

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90924